jueves, 31 de julio de 2014

Instagram July / @eneekk #instasummer

Good morning my loves! Today July finishes and also the parties of my hometown, and they were fantastic! My vans are in bad conditions, I bought them when the summer starts for going party, and now in the middle of the summer you can see how much I go out with them to parties:S Today I'm showing you the photos of my Instagram (@eneekk) and another ones I didn't upload! Tomorrow August is going to start and I've got more posts prepared and also more ideas I have to do jj! At the moment I don't have many plans for August, but that's the summer, you don't know what is going to happen:P! I hope you enjoy it and finish well July! xx

Buenos días amores! Hoy se acaba Julio, y con él las fiestas de mi pueblo, han estado genial, pero ahora toca recuperarse jjj! Mis pobres Vans están las pobres, me las compre a principios de verano para llevarmelas de fiesta y ya a mitad del verano se va notando todas las fiestas a las que las he llevado jjj! Hoy os dejo las fotos de mi Instagram (@eneekk) y alguna que otra que no he llegado a subir! Empieza Agosto y ya tengo preparados posts y tengo alguna que otra idea en mente que esta aún por realizar, lo demás por ahora no tengo muchos planes hechos, el verano esta para eso, para disfrutar del momento y descubrir a donde te lleva a parar el verano!:P Espero que os guste y acabar bien Julio! xxx


















































No hay comentarios:

Publicar un comentario

Thanks for giving me your opinion!