domingo, 20 de julio de 2014

Summer Inspiration

Happy Sunday loves! Here I show you some of my summer photos and another inspiration photos of summer! The Summer is the best time of the year obviously, you don´t have to study, you go party, you can sleep whatever you want, meet your friends, take photos, eat an ice cream, go to the beach and to the pool,... there aren't better plans! Also is true that I like more the winter, the Christmas and the winter clothes, but you can't live better than in summer! Enjoy the photos! Today I'm in Rioja! xxx

Feliz Domingo amores! Hoy os dejo con algunas fotos varias mías de este verano y con algunas otras de modo Inspiración! El Verano es lo mejor que puede haber, no tienes ni que estudiar, puedes dormir mucho, salir de fiesta, quedar con los amigos, sacar fotos, comer helado, ir a la playa y a la piscina,... no se me ocurren planes mejores! Si que es verdad que a mi el Invierno y la ropa de Invierno me encantan, sobre todo la Navidad, pero lo que esta claro es que uno no vive mejor que en verano! Disfrutar las fotos y acabar bien el fin de semana, yo hoy estoy en la Rioja, en una bodega! xxx























1 comentario:

  1. Wow I love these photos!! :) Lovely post! Makes me wanna hit the beach and go for a swim! ;)

    New post on GIRL ABOUT TOWN BLOG
    GOOGLE + || BLOGLOVIN || FACEBOOK || INSTAGRAM

    ResponderEliminar

Thanks for giving me your opinion!