domingo, 31 de agosto de 2014

INSTA DIARY / @eneekk #InstaAugust

Hellouu loves, happy Sunday! Yesterday night I went party with my friends, with some friends I didn't see in all the summer and I missed them so much, it was fantastic! Today's fun is the hangover, and also is the last day of August...:( But don't care,because here is my Instagram post (@eneekk) of the month, all my adventures of August and some photos of Paris, and also some photos of yesterday night jj! I hope you enjoy it as much as me, that I'm remembering all the moments watching the photos:) ! Enjoy the Sunday and end perfectly August! xx

Hellou amores, feliz Domingo! Ayer a la noche salí de fiesta, que por fin estoy re-encontrándome con algunas de mis amigas que desaparecen por completo verano! Hoy toca día de resaca, además de acabar Agosto...:( Pero bueno, para remediarlo os dejo con las fotos de Instagram (@eneekk) de este mes, repletas de aventuras y fotos de París, y también con fotos de anoche! Espero que os gusten, a mi me traen recuerdos buenisimos:) ! Disfrutar del Domingo y acabar bien Agosto! xx








































































2 comentarios:

Thanks for giving me your opinion!