lunes, 11 de agosto de 2014

Urban outfit

Good morning and happy Monday! For start well the week, here I show you this outfit of the last week, with the new sandals ( I bought some days before), the skinnies( I bought with the sandals) and the lovely hat( I wanted it for so long, and that afternoon when I saw it, I fell in love and I bought it, and afortunately, it looked so well with the outfit jjj)! I spent the afternoon with my friends walking and I'm in love with the photos we took, I hope you also like it! We are in the Big Week of San Sebastian, even the weather isn't good, you know what they say: For the bad weather, good face! xx

Buenos días y feliz Lunes! Para empezar bien la semana, hoy os enseño este outfit de la semana pasada que me encanta, las prendas estrella son sin duda las sandalias( las cuales me compre unos días antes), los pitillos( que me compré junto con las sandalias) y el gorro( que me lo compre nada más empezar la tarde, llevaba tiempo detrás de él y nada más verlo me lo compré, y lo mejor fue que quedaba genial con el outfit que llevaba puesto jjj)! La tarde la pasé paseando con mis amigas Nahia y Silvia! Las fotos que sacamos me chiflan la verdad, y espero que a vosotros también! Estamos en la Semana Grande de Donosti, y aunque el tiempo no ayude mucho ya sabéis lo que dicen: Al mal tiempo buena cara! xx

                                                       Hat/Sombrero: H&M
                                                       Sunglasses/Gafas: England
                                                        T-shirt/Camiseta: Zara
                                                       Shirt/Camisa: Zara
                                                       Skinnies/Pitillos: Pull&Bear
                                                       Sandals/Sandalias: Vas




















2 comentarios:

Thanks for giving me your opinion!